Το Εθνικό Ωδείο Νέας Σμύρνης σας προσκαλεί στη σειρά εκδηλώσεων που θα πραγματοποιήσει στα πλαίσια του κλεισίματος της πολύ επιτυχημένης σχολικής χρονιάς!
Οι ημερομηνίες των συναυλιών είναι οι εξής:
-13/6/2015 ώρα 19:30 Ρεσιτάλ κιθάρας της Τελειόφοιτης Σπουδάστριας Ματίνας Μπέρου
– 19/6/2015 ώρα 19:30 Συναυλία της Τάξης της κας. Νικολαΐδου Λίλλυς
– 20/6/2015 ώρα 19:00 Συναυλία Σπουδαστών Κλασσικού Τμήματος
– 21/6/2015 ώρα 19:00 Συναυλία Σπουδαστών Κλασσικού Τμήματος
Θα χαρούμε να σας δούμε όλους εκεί!!!!