Το Εθνικό Ωδείο Νέας Σμύρνης αποχαιρετά τη σχολική χρονιά 2025–2026.
Μια χρονιά γεμάτη μουσική, δημιουργία, προσπάθεια, συγκινήσεις και όμορφες στιγμές ολοκληρώνεται.
Ταυτόχρονα, αποχαιρετούμε με ιδιαίτερη συγκίνηση τον χώρο που φιλοξένησε το Ωδείο μας για περίπου 25 χρόνια, έναν χώρο που συνδέθηκε με αμέτρητες αναμνήσεις, μαθήματα, συναυλίες και τη μουσική πορεία εκατοντάδων μαθητών.
Από τη νέα σχολική χρονιά, το Εθνικό Ωδείο Νέας Σμύρνης θα σας υποδέχεται στη νέα του στέγη, στην Ελευθερίου Βενιζέλου 18, Νέα Σμύρνη, στον πρώτο όροφο, συνεχίζοντας με την ίδια αγάπη και αφοσίωση το εκπαιδευτικό και καλλιτεχνικό του έργο.
Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές, τους γονείς και τους καθηγητές μας για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και τη στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια.
Σας ευχόμαστε ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι, γεμάτο χαμόγελα, έμπνευση και πολλές μουσικές!
Καλό καλοκαίρι! 
